cupcake-cult

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

FOTBOLL ! / Donna skriver

Av donna & evelina - 21 juni 2011 23:11

Hej alla bloggare jag komm just hem. Jag har vat på skolan och spelat fotboll aså allvarligt fott boll jag har srapat up min stor tå å fåt 4 blåmärken på varge smalben . Ja Ja sånt kan hända när man spelar fotboll på riktigt hahah (: det hände i alla fal nåt i dag ja sen har jag gort armband kommer foto nån gång haha . Aså har ni märkt att jag är väldigt deprimerad är det nån kris eller är det typ dör evelina lämnade mig eller är det pms ha va fan vet jag . Dagen inan evelina åkte var jag å otilia och natalie på max då sa natalie  

vad ska ni ha för stil när skollan börgar jag å eve ´fatade 0 sen sa hon aså hur ska ni förendar då fatade vi litt bätre. Då sa jag till ev vi gör en egensti då sa jag att den skulle heta candy pop å så blev det  jag tog litte bilder i dag när jag hade tråkit å då kan ni se hur det kan se ut när man är candy popare. ja sen sa hon att hon skulle bli skatare å fjortis     lycka till  vart är samhälet på väg jaja då blir det nova lund i morgon kommer fot ska köpa kläder  vad det får ni se . jaja ska nog gå å ducha  byta om till mi fina piamas tröja ooo nu blev det intresant va haha kull att ni fins att perata med när allt folk är borta . O just det jag ska byta skola jag vet inte om jag har skrivit det men men iallafal. Så fick jag reda på när jag börgade här på fågelskolan  börgaman den 17 augusti  typ 8 / 9 tiden å jag börgar 22 augusti kl 18:00  fy va skönt . jaja  ska gå nu PUSS & KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av donna & evelina - 26 juni 2011 09:51

Hej  bloggare . Vet ni felet med visa av er  att ni aldrig bli nöjda. Ni vill bara ha mer o mer å om ni inte får det blir ni sura å slutar läsa bloggen.  Men vet ni vad jag e bara en person just nu å jag tar bilder å allt för att ni ska bli nöjda. ...

Av donna & evelina - 25 juni 2011 18:55

Hello bloggen . vet ni danne va as taski i dag han skulle ringa mig när vi skulle till gunesbo. O vet ni han gorde alldrig det   . Han kommer säga att han glömmde jaja ska man tro på det ? . Jag vill inte förlora han som vän. Vad ska jag tro på ?...

Av donna & evelina - 25 juni 2011 10:30

hej bloggen i dag ska man till gunesbo med min kompis danne å  nån kevin som jag inte vet vem det e men vi få se vad det är för nån förlur jaja ses sen puss & kram (:         evelina & daniel/ danne ...

Av donna & evelina - 24 juni 2011 21:42

HELLO bloggen. jag tenkte köpa en one pece men jag kan inte välja så jag tenkte just det NI bloggare ni ska få bästema. ni får skriva en komentar på villken jag ska köpa den rosa mörk blå leopard färgad en rosa med röd text eller en går  den onepecen...

Av donna & evelina - 24 juni 2011 10:35

GLAD MIDSOMMAR!!!//EVEY  

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards