cupcake-cult

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av donna & evelina - 25 juni 2011 18:55

Hello bloggen . vet ni danne va as taski i dag han skulle ringa mig när vi skulle till gunesbo. O vet ni han gorde alldrig det   .

Han kommer säga att han glömmde jaja ska man tro på det ? .

Jag vill inte förlora han som vän. Vad ska jag tro på ?.En good nyhet

jag tränar ret mycket nu eller jag börgade litte i går . Jag har köpt en tränings bool aså en liten ingen yogga boll. Ja och jag har gåt ner ett kg på en dag e det inte bra ye   . Jag ska ut å springa sen så litte glad e man ju. jag vet inte vart jag ska springa men jag hitar nåt stäle hehe. E ja anars så har jag bara tränat i dag  sovit å ätit jordgubbar nam nam jaja ska gå  nu puss & kram . p.s Evelina kommer hem, i morgon YE glöm  inte rösta på den one pecen jag ska köpa . puss & kram

Av donna & evelina - 25 juni 2011 10:30

hej bloggen i dag ska man till gunesbo med min kompis danne å  nån kevin som jag inte vet vem det e men vi få se vad det är för nån förlur jaja ses sen puss & kram (:    



evelina & daniel/ danne

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards