cupcake-cult

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av donna & evelina - 17 juni 2011 23:20

Förlåt bloggen att jag glömde skriva nån a dagar. Jag och evelina har haft fult up .   Jag kan bäreta vad jag gorde i dag med eve. Jo vi städade o möblerade om mit rum as snyggt blev det sen gick vi till Max. Efter det gick vi hem o fortsate fixa litte sen så tog vi bårt klister märken från min dör.

 

Sen när vi va klara tog vi en kort paus sen åkte vi till stan å då börgade ...

ÖSRENGNA så vi tog på ås våra luvor. Å kutade allt va vi hade till lager hus o när vi kom in va vi dyng sura. Sen åkte vi hem o byte kläder å sånt sen gick vi på konsert i vårans skolas matsal kul. Där våra kompisar otto & daniel  spelade sen trefade vi nyt folk jag kan bara namnet på en av dom EBBAhete hon snäl va hon å hon sjöng bra med. A sen va jag o evelina vi trefade Otilia  sen o hade litte kul ut sen gick vi hem till mig .Å dansade till musik allt möjligt.Sen komm min mamma in o förstörde allt o sa att dom va tvungna att gå hem. Så nu siter man här hema själv jag tror jag ska gå å ducha nu puss & kram  

 

 

50%till dig 50% till mig love you      

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards