cupcake-cult

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av donna & evelina - 21 juni 2011 23:39

HEJ bloggen kort inläg aså vi har en omröstning några tycker inte om våran blogg men ni kan ju skriva vad vi ska bätra på snäla vi gör allt vad vi kan  för att göra fler inläg å långa  är våran blogg sämst bara för att vi inte skriver om justinbiber eller nåt man ärligt vem fan kan gilla den dåren

jaja snäla säg vad vi kan göra bätre på våran blogg bilder är påväg  jaja skrive vad vi kan gör bätre. puss & kram p.s vi skriver  inte om justinbiber om ni tro det inte ens om ni skulle vilja det ialla fal inte jag men eve kangske gör vet ej skriv vad vi ska föbätre .

Av donna & evelina - 21 juni 2011 23:11

Hej alla bloggare jag komm just hem. Jag har vat på skolan och spelat fotboll aså allvarligt fott boll jag har srapat up min stor tå å fåt 4 blåmärken på varge smalben . Ja Ja sånt kan hända när man spelar fotboll på riktigt hahah (: det hände i alla fal nåt i dag ja sen har jag gort armband kommer foto nån gång haha . Aså har ni märkt att jag är väldigt deprimerad är det nån kris eller är det typ dör evelina lämnade mig eller är det pms ha va fan vet jag . Dagen inan evelina åkte var jag å otilia och natalie på max då sa natalie  

vad ska ni ha för stil när skollan börgar jag å eve ´fatade 0 sen sa hon aså hur ska ni förendar då fatade vi litt bätre. Då sa jag till ev vi gör en egensti då sa jag att den skulle heta candy pop å så blev det  jag tog litte bilder i dag när jag hade tråkit å då kan ni se hur det kan se ut när man är candy popare. ja sen sa hon att hon skulle bli skatare å fjortis     lycka till  vart är samhälet på väg jaja då blir det nova lund i morgon kommer fot ska köpa kläder  vad det får ni se . jaja ska nog gå å ducha  byta om till mi fina piamas tröja ooo nu blev det intresant va haha kull att ni fins att perata med när allt folk är borta . O just det jag ska byta skola jag vet inte om jag har skrivit det men men iallafal. Så fick jag reda på när jag börgade här på fågelskolan  börgaman den 17 augusti  typ 8 / 9 tiden å jag börgar 22 augusti kl 18:00  fy va skönt . jaja  ska gå nu PUSS & KRAM

Av donna & evelina - 21 juni 2011 09:43

Hello bloggen donna här. Idag är de en riktig tråk dag det fins inget att göra. Så jag ska bara sita hema sova  ta en duch äta glasså tita tv . Men om jag mot förmoda vågar mig ut så ska jag skriva vad jag gorde ut . Nu är våran blogg tröja bästäld å den kommer nog i slutet av vekan jag lovar att fotaden och våran andra tröja aså en. Blogg tröja då jag käner att jag inte har lust att göra nåt i dag . jag käner mig tröt. Fast det kan vara  det gråa väderet  med aså man blir ju ledsen det ska ju vara varmt å fint väder när det är sommar love. Så man kan äta glass med jordgubbar  i solen å bli brun ska man behöva gå till solarium å få Canser  bara för att man vill bli brun. Ja Ja man får antingen får man ta risken att få  canser å bli brun eller så låter man bli å se ut som ett spöke som har set ett spöke haha (: . Ja det var allt jag hade just nu men jag får skriva ett inläg till sen då med puss & kram

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards