cupcake-cult

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av donna & evelina - 19 juni 2011 23:37

Hello bloggen GUDvad jag är tröt nu. Det har vat en dag fyld av överaskningar o jag har fåt cyklat hit å dit med evelina på pakethålaren. Vi har vat med våra kompisar otilia & natalie (=  ja evelina å natali gick presis hem min mamma lackade för att det var så sent  dom bråkade om en kofta som jag inte ville ha. Sen har vi vat på max så kllart där sa jag å evelina att vi skulle komma på en ny stil som jag inte ska bäreta en.   Ja sen så gick vi up på rundelen vid nova lund å vinkade till folket sen klätrade vi lite åkså kommer bilder i deta inläg. nä nu vill jag gå å ta en duch sen kålla tv tills man domnar bårt. puss & kram

 

 

 

           evelina  

 


 

 

 

                   

 

                                       donna

 

 

 

 

 

 

 

                                                  

        

     evelina        

donna                 




 

 

 

 

 

 

 

Av donna & evelina - 19 juni 2011 14:49

Hello bloggen nu går det bra tack alla som läser den fortsät följa. Jag vet att ni vill ha mer att läsa men vi e bara två på den bloggen just nu så fixar evelina med design och nu håller hon på med katogerier. Själv så tog jag min storebros data ni mina läsare ä viktigare en allt anat. Ni skulle vara så nica om ni tipsar kompisar  och längkar bloggen på facebook. Jag hopas ni gillar våran nya design 

det var evelina som gorde den så ett stort tack till hene. Om ni har ider till våran design skriv då det till ås i en komentar. Nu hade jag tenkte lada up vidos på bloggen okså vad tycker ni om det hopas ni gillar det. Jag kan bereta att i går var det 57 st sok kollade våran blogg å i dag är det nåt som jag inte har kållat en hehe. Ja glöm inte tipsa follk om cupcake-cult . har ni set den söta bilden på våran kompis emme när han är målad som en katt haha jag är unske ful   jag sa till han att om han målar sig som en katt på max så skulle han få en cheese burgare å det fick han .


det 

 Ja anars så har vi inte gort så mycket mer en att suttit vid daton idag  å lysnat på spotify på glee musik å det fortsätter nu har jag skrivit mitt långa inlägg vill ni ha mer så får ni fan se till att sprida denna bloggen vidare å följaden okej lova


mig det okej BRA puss &kram 

 







 















 

Av donna & evelina - 19 juni 2011 13:15

       


                                                  

   


                                                   






                                                    


               MALMÖ


 


                                              



                                       

 



      

 

           

 

Av donna & evelina - 19 juni 2011 12:49

Tja alla bloggare!!!!! Nu är jag och Donna hemma hos Donna, Vi ska äta glass    Haha. Jupp jupp...... Har väl nästan inget mer att skriva men, jo! Jag och Donna hade tänkt att börja föda upp dvärghamstrar  , Så när vi har köpt hamstrarna kommer det komma upp på vår hemsida så besök gärna den redan nu!!!! Webb- adressen finns på en av dom gamla inläggen men ni kan få den igen  ; http://www.candypope.n.nu/ sååå jaa där var den Haha, ses bye!!/ Evey

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards