cupcake-cult

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av donna & evelina - 20 juni 2011 22:54

Hej bloggen  dåliga nyheter. Det blir ingen sommar lovs morgon   . Evelina åkte till sin sommar stuga  å hon ska va där hella vekan   jag som hade set fram i mot deta men men värden går inte under för det. En till dålig nyhet är jag har fyra finar i mit face   

man vill bara spränga dom i luften   å vissa gör ont okså  .

Man kan tro att det är jävulens på hit    värför ska jag strafas höhö   så snäla zomma inte in på mit face  om dom skulle synas .

Finar är som tjuvar om man tar bortom så kommer dom endå till baks   fast jag är ret duktig jag klämer dom inte å jag sminkar inte över dom   . Hahahahahaha så intresant för er jag siter å skriver om mina finar haha det är nog för jag har inget att skriva om jag har inte gort nåt i dag . Jag har bara vat hema  sovit titat på tv jo jag va med otilia lite vi va på max å öb kul var det tills hon skulle hem ja sen har inte hänt så mycket jag har sutit å gort vår nya blogg tröja veldigt snygg om jag får säga det själv å så har jag bästält bilder på mig å eve å andra bilde  så dom borde komma under vekans slut . OJ jag har glömt göra några ungkter jaja jag årkar inte reta deta inläg så ni får läsa deta en dån haha jaja ska gå nu puss å kram . p.s jag tycker vi  ge eve en tyst minut tack för att ni förstår ...........................                     






                         














                jag ska ut i morgon å ta nya bilder




                           





Av donna & evelina - 20 juni 2011 10:23

 
Av donna & evelina - 20 juni 2011 10:06

Hej alla bloggers!!!! Igår skrev jag ett JÄTTE!!! lång inlägg, men datorn hackade så inlägget kom inte upp på bloggen, och nu är hela inlägget borta  Så ja, jag komer inte ihåg vad jag skrev  men det gör nog inte så mycket..... eller? Jo jag och Donna hade uppskattat ifall ni bärettade för fler om bloggen! Snälla!!!! Och gärna kommentera också för vi älskar kommentarer! 

Ja men SES! // EVEY  

Av donna & evelina - 20 juni 2011 09:54

Hello bloggen Donna här. I dag rengnade  här i lund värpinge så nu siter jag här hema å lysnarpå glee musik. Glee Cast – Do Ya Think I'm Sexy? (Glee Cast Version) den låten lysnar jag på  ja just nu har jag  inte så mycket att skriva om det kommer mer till kvälen ska lada up litte vido om ni kan vänta lite så kommer det snart. Puss&kram

 

 

 

 


 

                          

Presentation


cupcake cult

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni att vår blogg är en av dom bästa ni har läst?
 Ja absolut!
 Nej absolut inte!
 Er blogg är bäst!
 Er blogg är sämst!
 Ibland...
 Ofta...
 Gör fler inlägg!
 Lägg in mindre bilder!!
 Lägg in fler bilder!!
 Ja
 Nej, men den är ändå bra
 En av dom bästa men inte den bästa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blandade bilder

Djur bilder

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards